sâmbătă, februarie 26, 2011

curcubeul ilisim

Azi m-am spoit cu verde sclipitor la ochi si mi-am facut unghiile cu oja verde, un verde exact ca asta din pictura Jasminei Aldin (care btw s-a nascut in Romania in `84), si asa am iesit in oras. De cand am revenit, inca nu m-am demachiat si ma intreb in oglinda daca sunt draguta sau daca, de fapt, arat ca o vrajitoare...Nu pot sa ma hotarasc, culoarea e prea frumoasa.

De cate ori ies in oras numai lucrurile verzi imi sar in ochi si mereu imi zic sa nu-mi mai iau nimic verde ca am sifonierul plin si tot verde iau. La fel si cu cerceii, fac ce fac si tot cercei verzi imi pun.

Pana acum declaram sus si tare ca de fapt albastrul este culoarea mea preferata dar, de la o vreme, a inceput sa coboare in clasament facand loc verdelui, galbenului, rozului si portocaliului. Cu toate astea cred ca cel mai bine imi sta cu maro. 

postul 1000

Niciun comentariu: